المتابعون

تاهلا و مرحبا بكم في مدونة اسرار عالم ستاردول نتمني تنال المدونة اعجبكم يا رب و شكرا

الخميس، 25 أغسطس 2011

ازاى تبقى المى دول بتاعتك شبه الحقيقه

هااى يا قمرات
النهارده جربت اقلد البنات فى الحقيقه
وعملت صورتين وقلت انزلهم تتنفعوا بيهم هههههههههه
يعنى يمكن تنفعكم او تحبوا تجربوا
بس بصوا محدش يضحك على الصور ههههههههههه☻






تانى صوره




طبعا فى بعض الفروق البسيطه اهم حاجه
انها فيها شبه منها والميك اب كمان
انتظرونى قريب انا وافنان قصدى
افنان ممكن تعملنا دروس ميك اب فيديو هههههه
يارب ترضى ههههههههه
بتمنى تكون عجبتكم الصورتين واستمتعتوا
سلاااااام


هناك 9 تعليقات:

  1. بجد حلوة اوي وعجبتني الصورتين جدي :))) ههههههه .. فكرة حلوة بجد :))

    ردحذف
  2. ههههههههههههه شكرا يا قمر وانا اقول المدونه منوره لييييييه اتارى انتى دخلتى فيها وكمان علقتى ده ايه الهنا الى انا فيه ده هههههههههه

    ردحذف
  3. والله العظيم جامدة جامدة ستى هههههههه متستغربيش من ستى دى اصلى مبطقش جدى بحب ستى اكتر

    ردحذف
  4. ههههههههههههههههههههههههههههههههه وانا بحب نانا ههههههههههه
    انا بقول تييته لزق هههههههههه
    شكرا اووى يا قمر على التعليق الجميل زيك

    ردحذف
  5. والله وانا تيتة لزق بردوا مش بطول لسه حقول نانا انجز تيتة اسهل بكتير ومرسى يا قمر

    ردحذف
  6. ههههههههههههههه اه ولله يا قمر

    ردحذف
  7. مش معاكي حق فى بلاش نضحك لعى الصور ههههههههههههههههههه
    هي حلوة اوي بصراحة
    عرفتي تقلديهم
    نفسي مرة واحدة اقلد حتى ولو مسكارا بس زي الحقيقه
    بس مش عارفة XX
    ههههههههههههههه
    تسلم ايدك يا قمر

    ردحذف
  8. ههههههههههههه شكرا يا قمر

    ردحذف